返回列表 回復 發帖
C.随便放在包里
B.戴在左手0 r9 s% J7 j) }9 \6 J; x# e; o
tvb now,tvbnow,bttvb2 s2 G! _: E) M* D9 S/ G3 H& `6 \
我不嬲D野都係帶左手既...
yehyeh
:014: ...让我看看
Thank you!
neee
thx
左手

回復第 1 帖由 sunnyx 所發的帖子

A吧,因为我左手已经带着手表了。。。哈哈!:014:
B.戴在左手
B.戴在左手
left hand..
left
right hand
返回列表