返回列表 回復 發帖
really ok a
ok la! JUST FINE~
好索woo) b! T! q- S. _# M# i) H( u6 C: X7 W
可能大眼既女仔係靚d
有d謝安琪feel!
The eye consider big... nice
not bad ar~係唔係化妝問題所以有小小大細眼
普通啦~~謝謝~
好惡
good ah
thanks

  h3 q2 M- f9 U# {凡回覆達65個或以上: K4 s) n! B9 F) B
該貼將變為精華貼II & + 15分
幾好,唔錯
hmmmm not bad ma ...... hehe so pretty n cute
唔錯丫~眼大大!!幾令女啵!!
>:)
返回列表