返回列表 回復 發帖
感觉还好..
ok la`
麻麻地~但係日日有的睇都係唔錯嘅~
一般,我還是期待後面的大作。
我会看的戏都不会差到去哪里的~
這劇不錯...感覺是單元式...相比所謂的故事性好看!
very good ararararararara
nice drama ever~~
希望劇裡的感情線可以更加明朗
感觉还好, 个人喜欢看法律剧.
great~
8 c: M; v( t. z* }& W1 F7 nwww2.tvboxnow.comla la
韋大律師唔錯。
9 j* A1 r* V+ g, W2 [9 utvb now,tvbnow,bttvb陳展鵬有待進步。
蛮好看的,比团圆好看
法庭戲好正!!
个人觉得一般般
返回列表