返回列表 回復 發帖

[戀愛自白] 一個好耐都冇拍過拖既男生

一個好耐都冇拍過拖既男生,慢慢先發覺依家想識D女仔都難,搵女友TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。( m9 a* ?+ j! Y6 m  m
仲難.....自己工作又接觸唔到女仔...有時喺搭車見到D女仔,唔通5 e" N4 n+ W( \. K% \. G
走埋去同佢講(可唔可以同妳做過朋友呢?)有時D朋友問點解唔搵返個tvb now,tvbnow,bttvb/ U+ p* i8 z0 F0 c
女友,我都想.....我只係喺度呻吓!祝福睇完我呻依段既妳地...開tvb now,tvbnow,bttvb* `4 a3 n8 }5 Q" z
開心心...甜甜蜜蜜
返回列表