返回列表 回復 發帖

請求幫忙

我download咗"百人斬少女",但就唔識用外掛字幕,請問有冇人可以教我呢?Thanks a Lot
用咩程式睇?
原帖由 balea 於 2006-9-12 07:02 AM 發表
' E3 M' \- _. W6 ]* C4 y用咩程式睇?
公仔箱論壇% X, c5 I; D! F9 A- u& c
: L9 l( J' r% W' [
you have to say what program you use to watch the video, and what format is the video..
Xw2X

[url=http://i9.photobucket.com/albums/a93/SonOfChina/AxelSig.jpg]http://i9.photobucket.com/albums/a93/SonOfChina/AxelSig.jpg[/url]
返回列表