返回列表 回復 發帖
是啊!! 面是最方便的.
這實在是太好笑。. e$ X% c% S6 w3 W
我本來很喜歡吃麵的,可是這幾個月只要想到吃麵就忍不住大笑...." }+ P4 R+ Z3 n; |  D' N6 @: @
偉哉TVB體。
楼主看的真仔细,煮面条确实是讲得最多的
但系又好難直接諗有邊d劇集出現過呢句話……
i like this
這句的確經典。。
$ A  [1 I2 G, w公仔箱論壇我也剛看到一句,“小時候我發燒到104度”tvb now,tvbnow,bttvb" R! f6 f- H$ R6 m& E3 A4 N  b! m
所以說TVB的演員小時候只要一發燒,一般都會到104度。。= =
I would have said 飲啖湯 instead!
所以係TVB经典金句咯~
煮碗面 哈哈
haha, still the same
haha...
編劇慳水力!份工幾好做
够晒经典
唔知係未引經於 " 戇戇居居去買麵,買着個蝦子面"
tvb has too many 经典金句
返回列表