返回列表 回復 發帖

生化危機5

本帖最後由 releaseman 於 2012-8-9 11:59 AM 編輯
. ~* x* }$ Y0 {) W- v& M& D3 L" A9 W公仔箱論壇
) q) ?3 A- b. t, Y公仔箱論壇http://www.youtube.com/watch?v=F8sHXbnw8tk
一定會去支持 雖然第4集都幾爛
真的可以看了吗??晚上看有点恐怖~
I am a fan of resident evil series
都支持左咁多集,由細睇到大,無理由唔睇
超級期待!生化系列
自从生化三后,感觉四都没了之前的那气氛,对五没期待。
幾時有得睇啊?
第一集至第四集都有睇.第五集當然要睇啦!
会不会是枪版黎噶?睇睇先
i'll see for sure, i wonder when will they stop making the movie? resident evil 10?? hahaha
期待很久了~~!!!
哎,大陆唔知几时先上映啊!!!
一定會去支持 雖然第4集都幾爛改名
% n7 r5 }9 N* m7 Z  W5 E3 X3 n' Z9 |www2.tvboxnow.com姜小屎 發表於 2012-8-10 12:07 AM
% ^: ?$ o* H7 L# R# A1 l; `6 d公仔箱論壇公仔箱論壇% @9 v0 u) h- Q
Agree, but since I have watched the previous series, it is part of life....
看不到啊这是什么
返回列表