返回列表 回復 發帖
的確是很難懂@@不過先挽回就是了!
1# tckim
thanks for sharing
thanks
男生都是不明白的。。。。
糸么!!!!!!/?
女孩的心思 男孩你别猜~
agree~
分手只是為了被挽留...??
thanks for sharing
都係既
说的对呀!
thx for sharing
merci
我相信 ' 分手 ' 二字絕對唔係甘用囉......; ]4 p" o8 y9 e+ H2 e* B% T
分手就分手喇...
7 Y( s9 k- T( n7 G又要人哋挽留....! J" S* Y* S" t+ }( ?  r5 {
甘你想點啫......
返回列表