返回列表 回復 發帖

BT度 down咗d大檔點燒dvd碟??

名大大~~
# Y1 m$ ]) ^( ?1 j; y. ^7 Qwww2.tvboxnow.com請幫幫忙!!8 \3 \4 D' A4 y) k( e' u( a$ Y* C' @
我係bt 度 down咗d戲
) c" G4 v" Y/ ~# Ktvb now,tvbnow,bttvb係 MD0 , MD1 , MDF 同 MDS 檔公仔箱論壇* V1 u$ n  e" K& `/ m
請問要點先可以燒成dvd~~公仔箱論壇0 o% S/ ?$ n- i( K
十萬係Thank!!!!!
請問有冇人可以幫吓我呀!!!!www2.tvboxnow.com: z1 W. |  c. _  V/ m/ T
Thank~~~~~~~~~
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
use daemon to get the image first then burn the image
3 Z% I% B5 f  `& ^公仔箱論壇or use nero I tried it work at verson 8
:sleeps: :sleeps: :sleeps: :sleeps:
返回列表