返回列表 回復 發帖

[戀愛自白] 今日同女神示愛, 成功但失敗左

今朝同女神示愛, 本身諗住衰硬既, 點知又得左WO公仔箱論壇6 y  K, v, b: a2 {
我: XXX, 其實我中意左你好耐, 可唔可以做我女朋友?tvb now,tvbnow,bttvb  b' q$ E/ k, n4 F0 Z
佢: 其實我都中意左你, 不過我唔想拍拖6 ^5 Q' ?5 c/ B9 I; T/ o
我:唔緊要, 既然你都中意我咁就得嫁啦TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。( D. W  J* I# |# K% B5 |5 ]
公仔箱論壇0 X' s! j  w: E/ o( f
就係咁同佢出左成日街公仔箱論壇6 h. r  y+ J' O4 N
雖然無得做情侶, 但係兩情相悅已經好開心
加油~終有一天會感動到她
恭喜你!好好珍惜你们缘分
哈哈
1 {2 V  m! ?, ^/ kwww2.tvboxnow.com其實我都中意左你, 不過我唔想拍拖...
' `* Y+ A1 H; xwww2.tvboxnow.com
" ^( e8 c9 S9 j; x, Atvb now,tvbnow,bttvb点解唔想拍拖咧?做朋友先?
看来楼主还的加倍努力呀,以后更要用心些。
其實個女仔只係拖住你,唔想咁快拒絕你,佢仲係到等緊一個更好的.
做住朋友先LOR....不過你係讀緊書?
開頭以為睇錯標題... 其實都算成功左架喇
個答案好高深....即係同你講我好肚餓但係唔想食野
开心就好~ 女生应该还有更多目标所以没有接受
多個觀音兵駛下都好
有冇下文??
努力呀......快D追佢返黎~~~~
仲唔系觀音兵!?; I  I$ n% x' D; `
不過努力喇,至少有個位置
返回列表