返回列表 回復 發帖

[戀愛自白] 我一定要忘記佢

分手一年,每天想你,仍未忘記,
很多的時候,同樣的一件事情,我們可以去安慰別人,但說服唔到自己..tvb now,tvbnow,bttvb  [# u% d6 ]" A

0 ]! r9 D+ Q: E6 R% F' I2 ?! iwww2.tvboxnow.comTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。5 g  J0 S/ x0 [; H6 V* l# I! [
確實情傷要醫心tvb now,tvbnow,bttvb2 H  g  p1 l$ Z8 s, A
心藥難求
我自己都是過路人,要忘記,一定要用時間來醫,你一定會醫好的!努力:!
咁唔捨得, 就咪分手啦! 分咗手, 就叠埋心水追第二個, 咪係度拖泥帶水. 夠手段就多多女都追到手! 過眼雲煙, 可能人地都已經掛住揍仔女.你係邊位都唔記得.
時間能讓你忘了 讓自己忙碌點吧
多作點事情讓自己分散注意力吧,這樣下去對你自己只有傷害沒有成長
十步之内必有芳草
返回列表