返回列表 回復 發帖

點解dl完既劇集開唔到?

我dl左一套劇集~ 分開一集集dl~ 有好幾集dl完開唔到~係rmvb file~www2.tvboxnow.com; R* w* F$ T, q
用real player開 佢話它包含未知數據或者可能已壞~5 l; V6 M5 p; j
好幾集都係咁樣~ 可以點做先睇到/?
試下用Media Player Classic開啦 英文版開唔到就download個中文版既試下公仔箱論壇( ]) `* N/ j" U% i
如果都唔得可能本身個file壞左
open the show you downloaded with Windows Media Classic Player
Xw2X

[url=http://i9.photobucket.com/albums/a93/SonOfChina/AxelSig.jpg]http://i9.photobucket.com/albums/a93/SonOfChina/AxelSig.jpg[/url]
佢話它包含未知數據或者可能已壞~( v& L8 d; O) p

, M! ~4 [8 j# f. V$ b( Qtvb now,tvbnow,bttvb7 P6 t" J5 S* w4 A
有可能在dl的時候 少了幾kb6 `% ]; \9 M- _9 I1 c
我試過, dl多一次就無問題
use the K-Lite code pack ma
use the K-Lite code pack ma
返回列表