返回列表 回復 發帖

有冇高人識用迅雷入面個ftp呀???

依家最新板有埋ftp.............但唔識點upload?同埋對方又點dl我既file呢???請教教我,thanks
[iframe]http://xlapp.xunlei.com:8080/xlhelp/search?s=%E4%B8%8A%E4%BC%A0%E8%B5%84%E6%BA%90&p=1&f=-1[/iframe]
+ S$ R# U* \- T; l/ p( ]9 `tvb now,tvbnow,bttvbwww2.tvboxnow.com3 j( B$ C2 |* g
[ 本帖最後由 jb3721 於 2008-5-30 02:42 PM 編輯 ]
返回列表