返回列表 回復 發帖

畫面慢動作............

點解我睇日劇TVBT(rmvb檔)唔係好順,睇睇下畫面會慢一慢,跟住又冇事,不過睇動畫(rmvb檔)就冇這個情況出現,
5 F' n+ s$ W3 ^3 Z請問為什麼會這樣.........................唔該:Q
全部都係咁?公仔箱論壇8 j: \6 [: w) G1 ^- Z' k* q" g
普通的版本,我係冇呢個問題~我係用KMPlayer~
# j& k, C& z! s( s  \  ]( Vtvb now,tvbnow,bttvb
4 W9 @7 M1 C$ J8 @tvb now,tvbnow,bttvb不過我有下載過1024*576版本,我部電腦就力不從心了~
返回列表