拍拖對我嚟講好陌生,成8年冇拍拖!到依家有個機會喇,又攪到冇埋!公仔箱論壇8 `9 M7 L+ f; Q
佢話俾機會我...用sms呀,傾吓電話呀!我係好想見到佢架,但佢又好似唔係好想見錦!tvb now,tvbnow,bttvb+ a. R3 T5 k9 ?. ~2 h
我想問下如果佢係想一齊,應該都唔抗拒見面架??佢話要溝通,普通人一個,追女仔唔係應該見下面先,5 r) K! X8 y; `$ y7 ~4 p O. r. T
見面先再溝通嘛????佢話我唔係剩係用SMS(事實上我係錦),妳地又點睇呢?????? |