返回列表 回復 發帖
原帖由 h2o 於 2006-11-13 12:18 AM 發表。 

hace tiempo que yo no hablo el espanol haha =_= pero tengo que mejorarme =/
yo hablo frances con mis amigos frances y chino con mis amigos chinos ... bueno.. es logico :lol
quiero estudiar aleman... keke porque el chico se quiero es de Swizerland... y el habla aleman muy bueno.....
原帖由 creamy 於 2006-11-13 01:17 PM 發表。 

haha it's like 11:14PM rite now... i'm gonna sleep pretty soon ga la... after i'm done w/my HW then i'll go sleep...... gotta wake up @ 5AM again tmr><
so i m sure u r lack of sleeping, i m gonna have a break good 8                88everyone
icic... so wut does 马来语 sounds like ga??? sounds like Thai or wut?<<<mabys is sound like thai gua......me also not sure lah.....but  i think is more like indonisia....
原帖由 senyu222 於 2006-11-13 12:25 AM 發表。 

so i m sure u r lack of sleeping, i m gonna have a break good 8                88everyone
ho la... bibi
yo hablo frances con mis amigos frances y chino con mis amigos chinos ... bueno.. es logico  <<< ......
speak in english or chinese plese......^:)^
原帖由 creamy 於 2006-11-13 02:22 AM 發表。 

quiero estudiar aleman... keke porque el chico se quiero es de Swizerland... y el habla aleman muy bueno.....
oooooooo estas enamorada??!!
pero el aleman parece dificil O__O ... mi tio estudia el aleman, no se como el puede comprender este idioma ?_?
原帖由 天一 於 2006-11-13 12:25 AM 發表。 
icic... so wut does 马来语 sounds like ga??? sounds like Thai or wut?<<<mabys is sound like thai gua......me also not sure lah.....but  i think is more like indonisia....
hah idk wut indonisian sounds like either.... but i remember i've went 2 malay n sing. when i was really lil' but i can't remember nething fr those places lu~
so i m sure u r lack of sleeping, i m gonna have a break good 8 88everyone <<<88.......
原帖由 天一 於 2006-11-13 02:27 AM 發表。 
yo hablo frances con mis amigos frances y chino con mis amigos chinos ... bueno.. es logico  <<< ......
speak ...
creamy妹 學緊西班牙語呀嗎 要訓練下佢 等D測驗可以高分D :))
原帖由 天一 於 2006-11-13 02:30 AM 發表。 
so i m sure u r lack of sleeping, i m gonna have a break good 8 88everyone <<<88.......
ok bb啦
原帖由 h2o 於 2006-11-13 12:29 AM 發表。 

oooooooo estas enamorada??!!
pero el aleman parece dificil O__O ... mi tio estudia el aleman, no se como el puede comprender este idioma ?_?
keke no estoy enamorado.... pero se quiero....... si, mis amigos me dicen aleman es dificial.... pero el ingles no muy bueno...
gam你d西班牙語在边都学ge....??
原帖由 天一 於 2006-11-13 12:35 AM 發表。 
gam你d西班牙語在边都学ge....??
in sku lor.... becus we can choose foreign languages 2 learn ga ma^^
oic......
then what is u level now...??
原帖由 天一 於 2006-11-13 12:37 AM 發表。 
oic......
then what is u level now...??
really low... only in 3 jar><
返回列表