返回列表 回復 發帖
你學少左一個字...+ W( k7 D5 l1 u- e0 R2 Z, u( ~
而家教返你tvb now,tvbnow,bttvb* a7 T: o% D3 a- a
$ G% S( p" i; p  U0 X  W
"柒"
feel good ~~i like ur eyes
仲以為用自己張頭像tim XD
勇气可嘉,没有自知
五官端正。。 可是外形需要收拾一下。。。
what an ugly chinaman
好 似 傻 海。。。。
thank you for sharing
誠日張學友後生個時咁囉-->又奇對眼幾似  帶CON 個頭搞搞佢 都OK嫁 如果你可能POSE D 唔係wear學校3 嫁會可以比多D意見你
一般
哈哈!!
帅锅啊~~~~~~~~~~~~·
... 無意見
nice picture
thanks for sharing
返回列表