
當初睇廣告..洪武三十二睇落好似係玩計中計中計..公仔箱論壇/ Q* b$ r& z( C7 V8 X/ n
但係依加睇到依加..www2.tvboxnow.com2 M( e- M" s Z; M
惠帝死都唔削藩..
燕王死都唔返燕王封地..公仔箱論壇8 V+ ?6 ^7 I7 Q. _* _
笑風同三保就仲扮緊古代神探..
洪武三十二過多一半就洪武三十三啦..
肯打未阿 ...公仔箱論壇( P, u( S) k( M, _
心愛著你 發表於 2011-4-25 11:50 PM
贊成。
| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www2.tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |