+ T! J+ s _3 P- a公仔箱論壇佢個樣唔係唔靚,但又屬於唔係好靚果種,TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。9 X' D4 w I3 ?/ [; j% g e
勝在風情搭夠作者: lianwin 時間: 2011-9-6 01:39 AM
佢個樣都唔系幾好作者: andyang81 時間: 2011-9-6 11:27 AM
agree...not natural..maybe cause she is new???作者: managementboss 時間: 2011-9-6 09:12 PM
希望他的演技会自然一点!!作者: cacavalley 時間: 2011-9-7 02:01 AM
第一次做, not too bad la. hope she will act better in the new drama.作者: debbie911 時間: 2011-9-8 07:27 AM