我download咗"百人斬少女",但就唔識用外掛字幕,請問有冇人可以教我呢?Thanks a Lot作者: balea 時間: 2006-9-12 07:02 AM
用咩程式睇?作者: Xw2XDark 時間: 2006-9-13 06:34 AM
原帖由 balea 於 2006-9-12 07:02 AM 發表 ( p: Q2 |8 o. mwww2.tvboxnow.com用咩程式睇?
' V2 F; e$ } W' u8 nTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。 + C# ^# N4 \& G/ e; B9 Byou have to say what program you use to watch the video, and what format is the video..