


其實黃德斌個角色比其他3個人(林保怡,陳豪,佘詩曼) 簡單0 i. `2 y7 V( K$ q) m
因為佢失左憶,好單純咁想幾個人做番fd.公仔箱論壇% A5 ^' J0 h$ A) H& R5 I0 H
黃德斌最難演都係記番起成件事果段.TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。0 j6 T- G/ U8 W
我覺得佢都做得唔錯.果個崩潰部份. ...
sethcsf0806 發表於 2011-12-23 11:27 AM

| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www2.tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |