

鐘意左三年幾.. 試下拖佢隻手,睇下會點都好...(都幾直接..)www2.tvboxnow.com& @0 w% x: c: M
又或者暗示下.. 如果個男仔真係對你有意思應該會明...* X! Q* t M/ b
唔好浪費太多青春... 三年又三年... 三年又三年.... ...www2.tvboxnow.com5 P/ E/ V; C! R6 v7 q: i- `
duenyue 發表於 2012-1-15 10:59 PM
我也同意這個說法。www2.tvboxnow.com( P- h- e; R8 Y0 D% g
雖然有點直接可是正如俗語說,別浪費青春。因為人的青春不是無限的。如果一直不說的話,就只會傻等。
ayatwinkie 發表於 2012-12-23 04:21 AM
| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www2.tvboxnow.com/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |