Board logo

標題: [自拍] 有冇人俾D意见我吖?? [打印本頁]

作者: rgfd000    時間: 2007-12-19 11:32 AM     標題: 有冇人俾D意见我吖??

有冇人俾D意见我吖??
作者: 拜拜路    時間: 2007-12-19 01:05 PM

甘你话我E张点啊?
作者: cchinfatt    時間: 2007-12-19 01:10 PM

哈哈..可唔可以黎张正面架?
' z( @- ]; X, L% ]  U3 |7 {( }多谢你啊~ POST 多几张啦!
作者: vamp    時間: 2007-12-19 01:51 PM

lol.... wow so cool wo your hair:onion14:
作者: shenngau    時間: 2007-12-20 01:40 AM

so blur...no comment...:019:
作者: kentea    時間: 2007-12-20 07:17 PM

only hair so no comment, change other photo
作者: lonlon    時間: 2007-12-21 03:04 AM     標題: 回復 #1 rgfd000 的帖子

you thonk you cool but makes you stupid la......
作者: ahkeong123    時間: 2007-12-21 07:28 PM

...............................cool hair style
作者: wahdee    時間: 2007-12-21 10:47 PM

好難看~~
作者: rgfd000    時間: 2007-12-22 10:10 AM

原帖由 wahdee 於 2007-12-21 10:47 PM 發表
9 k. v% e1 d; Y2 ywww2.tvboxnow.com好難看~~
6 ]5 _' R1 z3 O* C$ g3 A1 A& Gwww2.tvboxnow.com( G+ M$ C  l+ i1 F! E4 H
好样衰咩???咁你冇发下你张上黎~~tvb now,tvbnow,bttvb/ E6 V" C; H' G( O8 N) W/ ~7 f6 v
: V2 H# Y3 e+ T2 }
大家欣赏下啊嘛`~~
作者: chowwah    時間: 2007-12-27 03:45 AM

bad lor
作者: kheong    時間: 2007-12-30 04:21 AM

很好.................
作者: UnWantedKiSs    時間: 2007-12-30 04:40 AM

coool
作者: zjun0313    時間: 2008-4-17 09:51 PM

好凉 好大陆风
作者: kenny8534    時間: 2008-4-18 12:05 AM

wow... your hair style is so COOL
作者: 小小星星    時間: 2008-4-18 12:17 AM

punk 定系 lolita啊?:019:




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www2.tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0