Board logo

標題: 第一次戀愛係幾歲? 點一齊? [打印本頁]

作者: tytmmm    時間: 2012-10-31 10:33 PM     標題: 第一次戀愛係幾歲? 點一齊?

我都係中二升中三既聖誕節前二星期2 ~* X: O2 N  c* F$ z% e& w
個時我地上堂調位比MISS編埋一齊座。
% N  \; ?2 j- G! C/ x4 Ytvb now,tvbnow,bttvb之後佢有一日問左我拎電話,話夜晚打比我問功課。
/ M0 w+ E. K  a9 Y1 R點知之後就晚晚都傾兩三個鐘電話
9 l! n( b/ ~: V1 A2 Nwww2.tvboxnow.com之後一齊出街就一齊左




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www2.tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0