原帖由 lolo1212 於 2008-4-15 04:58 PM 發表 / X; `( @* W! o1 x& d. _5 K 你住邊架.....點先可以好似你咁有相呀
原帖由 lolo1212 於 2008-4-15 05:29 PM 發表 公仔箱論壇5 W# ?! w6 t; `9 n; Z& v hk囉 ha ha