Board logo

標題: 畫面慢動作............ [打印本頁]

作者: 古勒比加    時間: 2006-7-25 05:26 AM     標題: 畫面慢動作............

點解我睇日劇TVBT(rmvb檔)唔係好順,睇睇下畫面會慢一慢,跟住又冇事,不過睇動畫(rmvb檔)就冇這個情況出現,
' Z7 B  m' G" i5 k- Z公仔箱論壇請問為什麼會這樣.........................唔該:Q
作者: chmida    時間: 2006-7-25 08:27 PM

全部都係咁?公仔箱論壇- \5 ]2 t1 e& ^: d$ r  X; o' r3 {
普通的版本,我係冇呢個問題~我係用KMPlayer~
+ k, y& K2 N: j0 G3 W/ j! G& U3 `公仔箱論壇# H0 E+ p  ^8 A+ \. o3 Z& |
不過我有下載過1024*576版本,我部電腦就力不從心了~




歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www2.tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0