Board logo

標題: [美食介紹] 大澳 XO醬 蝦米大大粒 [打印本頁]

作者: nt1972    時間: 2010-3-31 05:51 AM     標題: 大澳 XO醬 蝦米大大粒

奶奶同我對 XO醬都情有獨鍾,有餸蘸醬,無餸撈飯。雖然一般超市都可以買到 XO醬,但嘴刁的奶奶就堅持山長水遠都要去大澳,幫襯開有幾十年歷史,專賣鹹魚蝦醬的老字號益昌,皆因佢哋自家製的 XO醬又真係用料十足,一開蓋就聞到濃郁的鮮香味,大大粒的蝦米及瑤柱以蒜茸、乾葱、辣椒爆香,味道惹味又唔太辣,最緊要係不加防腐劑,開蓋後放雪櫃可保存三個月。
, T( y3 f! m9 W+ l2 Q* r公仔箱論壇' m& z+ U  L" N# n) K  L

( J; L1 h8 F2 ~: F  A$35/樽
' T3 E; \/ Y+ F8 x





歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://www2.tvboxnow.com/) Powered by Discuz! 7.0.0